
Про себе
За освітою економіст, спеціальність фінанси та кредит. У минулому банківський службовець. Пройшов усі щаблі кар’єрного зростання від економіста до керівника банку. Маю досвід керівної роботи різними банківськими та комерційними установами.
Після роботи у банках створив ряд власних комерційних структур з «нуля», організував їхню роботу та керував ними.
Початок
Починалося все як у всіх.
Після закінчення школи вже за рік важкої роботи в шахті прийшло розуміння необхідності отримання вищої освіти і гідної спеціальності.
Два роки наполегливої самопідготовки під керівництвом чудового викладача отримав знання необхідні для вступу в ВУЗ і успішного навчання.
Зміни і результат
Що ж сталося і змінилося після навчання у школі та роботи на підприємстві?
Відбувся переворот у свідомості. Змінилося ставлення до свого життя.
Тепер у мене була мрія, ціль і мотивація. Після важкої роботи у шахті з’явилася мрія мати вищу освіту і спеціальність економіста, а першочергова ціль – успішно закінчити інститут.
Так конкретна мета і ціль дали конкретний результат.
Комерція
Працюючи у банківській системі, зробив кар’єру від рядового економіста до керівника банку установ обласного рівня.
Після роботи та кар’єри в банківській системі пішов у комерцію.
Знання і досвід роботи керівником банку дозволяли мені зробити свідомий вибір будь-якої комерційної діяльності.
Вибір
Я свідомо і без коливань цілеспрямовано вибрав мережевий маркетинг.
Чому мережевий?
Це ідеална модель побудови власного бізнесу.
Це самий раціональний та ефективний спосіб продажу товарів.
Це вид комерції з невеликими початковими інвестиціями і відсутній ризик банкрутства.
Відсутні ризики втрат капіталу і невиправдані витрати .
У бізнесі мережевого маркетингу немає корупції та нездорової конкуренції. Відсутній тиск з боку чиновників та криміналу.
Але більше за все мене приваблювали принципи мережевого маркетингу.
У мережевому маркетингу багато інших позитивних якостей, які приваблюють мільйони людей.
А головне – успіх і рівень доходів залежить тільки від тебе на 100%.
Інтернет змінює МЛМ
Розвиток інтернету і технологій передачі інформації вимагав і нові методи залучення партнерів і побудови мережі розумних споживачів.
Тому я почав будувати мережу партнерів за допомогою інтернету.
Інтернет дозволяє застосовувати різноманітні способи реклами і просування своєї пропозиції. Дозволяє автоматизувати формування цільової аудиторії і баз підписників та отримання у свою команду нових партнерів.
Повноцінне життя
Побудова мережі розумних споживачів і партнерів у бізнесі спонукає вести активний спосіб життя.
Навчання і самовдосконалення, а також використання високоякісною продукції дозволяє вести здоровий спосіб життя.
Я цікавлюсь економікою, політикою, історією. Слідкую за соціальними проблемами та шляхами їх вирішення. Вивчаю процеси управління колективами людей та суспільством.
Вважаю, що досягти успіху в бізнесі МЛМ, як і у будь-якому іншому бізнесі, можно тільки через постійну самоосвіту та особистісне зростання.
Головне – мотивація та конкретна мета.
Якщо Ви поділяєте мою думку, то я запрошую Вас до співпраці.
Поодинці бізнес не побудуєш.
Мої контакти на цьому сайті і у соціальних мережах.
